16 augustus 2009

Born August 12th 2009

Welcome Baby Jools

Hooray! Finally our baby girl has been born. Her name is Jools (sort of after Jools Holland the amazing musician and TV presenter, but not per se, we just liked the name), then Leonard (referring to LEO the astrological sign and Coeur de Leon/Lionheart... as well as my good friend Lennart) and Aloha (which is Hawaiian for 'Love' and 'Welcome').


Here's some photographs of Baby Jools's first day(s) at the Hospital, where she had to stay on for a few days due to some minor complications.












1 opmerking:

  1. wat een prachtig meisje zeg! ik zie nu pas dat jullie een blog hebben! dank voor de sicillie tips en wat ongelovelijk dat jullie er zaterdag bij zijn, ik kan niet wachten tot ik jullie in het echt zie met Jools. hopelijk is het kadootje voor Jools er dan ook dan kan ik het jullie geven voordat we on honeymoon zijn. we zijn heel jaloers op Jools' prachtige donkere haardos wat een liefje ik ben helemaal ontroerd door de foto's en het verslag, goed gedaan hoor en nu volhouden, bij ons zit al een beetje het klad er in www.babydriessen.blogspot.com kus peg bas en fay

    BeantwoordenVerwijderen